مایاکوفسکی روزهای آخر عمر به دوست‌ش یاکوبسن گفته بود که در وضع و حالی‌ست که تنها یک عشق بزرگ می‌تواند او را نجات دهد.

نظرات 10 + ارسال نظر
نازلینگ یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:03 ب.ظ

عشق بزرگ خوب است، خیلی خوب.

ماهی یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:30 ب.ظ http://meandherself.blogfa.com

جمله ی خارق العاده ایست، انگار که همه چیز زندگی برای او تمام شده بوده و تنها آن عشقِ بزرگ باقی بوده...

مـــــاه تیســــا دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 12:48 ق.ظ http://www.mah-tisa.blogfa.com

سلام خسرو جان..عشق کیلویی چنده؟؟عشق کجا بود

موفق باشی..آیکون گلخونه

ال... دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:21 ق.ظ

این شعر را پس از خودکشی مایاکوفسکی در جیب او یافتند؛

ساعت از نه گذشته، باید به بستر رفته باشی
راه شیری در جوی نقره روان است در طول شب
شتابیم نیست،با رعد تلگراف
سببی نیست که بیدار یا که دل‌نگرانت کنم
همانطور که آنان می‌گویند،پرونده بسته شد
زورق عشق به ملال روزمره در هم شکست
اکنون من و تو خموشانیم،دیگر غم سود و زیان اندوه و درد و جراحت چرا‌؟
نگاه کن چه سکونی بر جهان فرو می‌نشیند
شب آسمان را فرو می‌پوشاند به پاس ستارگان
در ساعاتی این‌چنین، آدمی بر‌می‌خیزد تا خطاب کند
اعصار و تاریخ و تمامی خلقت را

منم (فرهود) دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:59 ق.ظ

چه کسی است که عشقی بزرگ او را رستگار نکند ؟
گوئی من ماکوفسکی هستم و امروز آخرین روز عمر ام ...

منم(فرهود) دوشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:00 ق.ظ

چه کسی است که عشقی بزرگ او را رستگار نکند ؟
گوئی من مایاکوفسکی هستم و امروز آخرین روز عمر ام ...

من پنج‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:56 ب.ظ http://www.farhikhtegan.blogsky.com

سلام
سال نو مبارک . امیدوارم سال موفقی در پیش داشته باشی

فریاد ناصری چهارشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:31 ق.ظ

گفتم بی سلام و عرض ارادت رد نشم. خوبی؟ خوشی؟

مانیا یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 08:47 ق.ظ http://mania7.persianblog.ir/

یک عشق بزرگ تنها در لحظه ی به وجود آمدنش بزرگ است..اگر مایکوفسکی به عشق بزرگش می رسید و نمی مرد حتما در تمام لحظات زندگی اش آرزوی مرگ می کرد/.

پری یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:16 ب.ظ

با مانیا موافقم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد