به من بگو

به من بگو

اگر دنیا نمی‌آمدم

کجای دنیا کج می‌شد، می‌افتاد؟

کجا کم می‌آورد، پیش نمی‌رفت؟

کجا فلج می‌شد؟

 

به من بگو

کدام گناه من را به دنیـا آورد؟



نظرات 9 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 05:11 ب.ظ

سوال خوب

[ بدون نام ] دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:00 ب.ظ

[ بدون نام ] دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:08 ب.ظ

سلام رفیق
من یه نوپای داستان نویسی ام
اما نمی فهمم الان اینکه نوشتی واقعا با تعریف داستان جور در میاد یانه؟
میشه لطفا نظر خودتون رو بنویسین ما هم یه چیزی یاد بگیریم؟
آخه ما گاهی وقتها هرچی توی کلاس داستان میخونیم استادمون میگه این با تعریف داستان جور درنمیاد ، این داستان نیست
ممنون میشم جواب بدین

[ بدون نام ] دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:56 ب.ظ

من میدونم
داستانگوی دو

غزل آزاد سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:56 ق.ظ

بعدا بت می گم
قشنگ بود مرسی

مریم سه‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:59 ب.ظ http://maryamnokhodi.blogfa.com

سلام
این جوری نمیشه زندگی کرد پس بهش فکر نمی کنم تا بشه

[ بدون نام ] چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:06 ق.ظ

asheghetam

[ بدون نام ] چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:20 ق.ظ http://سیب

ben پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:47 ق.ظ

در پیچیده به خویش جنین وار
که پیرامن ات
انکار تو می کند
در چنبره خوف و سیاهی
به زهدان ماننده
رها شو تا به جدال در آیی
حتی به هیات شکل نایافته ی
جنینی
میلادت مبارک ای واحد آماری
ای قربانی کاهش نوزاد مرگی (احمد شاملو)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد