مرگ در دنیای حقیقی

اگه مامان‌م به‌ت گفته از این شهر رفتم، باور نکن. اگه شنیدی که دیگه نمی‌نویسم، باور نکن. اگه فهمیدی که توی آسایش‌گاه روانی بستری شدم، باور نکن و اگه دیگه آن‌لاین نشدم، لطفاً بازهم برام آف‌لاین بگذار. من هیچ‌وقت دیوانه نمی‌شم، باور کن. هرچی به‌ت گفته‌ن دروغه. روانی خودشونن. اگه همه‌جا رو گشتی و بازهم پیدام نکردی، توی گوگل سرچ‌م کن.
نظرات 5 + ارسال نظر
متوهم جمعه 29 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 04:46 ب.ظ http://marij...persianblog.com

فرقی نمی کند .. دیگر هیچ فرقی نمی کند ... تو تکرار می شوی ... تو ابدیت می شوی ... دیگر چه فرقی می کند ...
........

م.آشنا شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 04:50 ب.ظ

ولی من کم کم داره باورم میشه ها

شادی شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 08:12 ب.ظ

نخیر من فکر می کنم یه خبرای دیگه هست که تو نمیای اینا بهونه اس برای اینکه من اونقدر عصبانی نشم که پوستتو قلفتی بکنم

دوباره شادی شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 08:47 ب.ظ

گشتم نبودی دیگه نمی گردم چون که خودم می دونم که نیستی تو گوگل هم نبودی

بهاره خلیقی شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 08:52 ب.ظ http://mabhot.persianblog.com

جیم زدی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد