مشخصات ویژه

به پسری با ویژه‌گی‌های زیر نیازمندم:
سن: حداکثر بیست و دو.
وزن: حداکثر پنجاه و نه.
قد: حداکثر سد و هفتاد و پنج.
مو: نازک و ترجیجن روشن.
مشخصات ویژه: علاقه‌مند به پوشیدن لباس‌های چسبان پررنگ. علاقه‌مند به قیچی، سوهان ناخن، کاغذ کاهی، شکلات آب‌شده و کف. دارای جنون جویدن یخ. عشق سالوادور دالی. علاقه‌مند به بسته‌شدن مچ دست‌هایش از پشت با بند پوتین، و متنفر از دخترها.
نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 18 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 01:43 ق.ظ

من هستم ///موبایل ۰۹۱۲۱۳۹۹۰۹۳//// حتمن زن
گ بزن

مانیا شنبه 18 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 08:12 ق.ظ http://www.mania7.persianblog.com

اینقدر شرایط سخت نگذار .اینجوری تا آخر عمر مجبوری....
در ضمن : من هم هستم با اینکه پسر نیستم؛سالهاست از بیست و دو گذشته ام؛وزنم از پنجاه و نه چند کیلو بیشتره؛از لباسهای تنگ متنفرم ؛از قیچی می ترسم ؛سوهان ناخن چی هست اصلا؟؟؟کاغذ کاهی من رو یاد بچه فقیر مدرسه می اندازه؛شکلات رو آب نشده دوست دارم و از کف متنفرم؛دکتر گفته چیزهای سرد مثل یخ نباید بخورم؛ از سبک های دالی بدم میاد ؛ دستم تا کمی به پشت منحرف بشه در میره و عاشق روح دخترونه هستم اما با همه اینها برای رفع نیازمندی تو ....!!!!!

ویشنو دوشنبه 20 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 10:59 ق.ظ http://www.pahlav.persianblog.com

علی ی اخگر با "انقلاب"و "سارای انارهای ندارد " به روز است.

مرغ دریایی دوشنبه 20 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 06:59 ب.ظ

من سراغ ندارم. ببخشید. دیگه کاری فرمایشی؟

پری بلنده چهارشنبه 22 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 10:57 ق.ظ

جوووووووووووووووووووووون ن ن ن ن ن ن ن
پیدا کردی منم خبر کن

مریم هدایتی شنبه 25 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 06:44 ب.ظ

دیر گفتی ...
یا دیر اومدم ...
خلاصه پرید ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد