تو چه‌طور به پایان می‌رسی؟

می‌خواهی بدانی چه زمانی دوباره رخ می‌دهد؟ ولی چه کسی می‌تواند این را به تو بگوید؟
او می‌تواند.
چه کسی می‌تواند کاری را که گفته هرگز دوباره انجام نخواهد داد را انجام دهد؟
او می‌تواند.
چه کسی می‌تواند وادارت کند یک روز تمام را در اتاق‌ت زندانی باشی؟
او می‌تواند.
چه کسی می‌تواند وقتی روی‌ش به تو نیست دست‌ت را بفشارد؟
او می‌تواند.
چه کسی می‌تواند تو را
او می‌تواند
او میتواند.

-تو، چه‌طور به پایان می‌رسی؟
نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 08:31 ق.ظ

من الان می دونم که حتما با زجر......

مرغ دریایی پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 10:12 ق.ظ http://www.behtarineman.persianblog.com

راستی عجیبه. این پری بلنده را آدم‌های چند نسل اسمش را می‌دونن؟ من از مامانم اسمش رو شنیده بودم اون هم نمیدونم از مامانش شنیده بود یا خودش شناخته بود. ضمناٌ من مثل ققنوس همیشه دوباره شروع میشم. تو متوجه تمام شدنم نمیشی.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 05:23 ب.ظ

مرسی

معصومه یوسفی پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 10:36 ب.ظ http://www.vapasinkalam.persianblog.com

سلام...قشنگ بود...

عنصر نامطلوب جمعه 24 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 01:38 ب.ظ http://metamorphose.persianblog.com

خودم را نمی‌دانم چه‌طور به پایان خاهم رسید. اما او وقتی به پایان رسید که نتوانست جلوی باران را بگیرد.

مریم هدایتی شنبه 25 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 06:48 ب.ظ

بی خبر .......... کم حرف .......... مسخره .........
هزارتا مارمولک بازی در می آرم ........................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد