بازهم آن دو

-آخیش راحت شدیم. پیرخرفت هرروز بالاسرمون ور می‌زد این رو بخورید اون رو نخورید.
-فرشته‌های کون‌پتی رو بگو.
-مار خوش خط و خال،.. چه همه دلشون خوش بود گولش رو خوردیم. پس چرا باهامون نیومد این‌جا؟
-گفت فقط می‌تونه ماها رو نجات بده.
-خدا عمرش بده.
نظرات 8 + ارسال نظر
مانیا چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 09:20 ق.ظ http://www.mania7.persianblog.com

من توی بهشتم.............با تو....فرشته های لخت و ملبس رو نمیخوام..خدای فرمان بردار یا فرمان ده رو هم نمیخوام....من تو ی بهشتم.............با تو....من فقط شیطان رو میخوام به شکل مار یا خرگوش یا آهو تفاوتی نداره ...میخوام تا همیشه پرتمون کنه به یه جایی که من باشم و تو و نه حتی خودش...من با تو همیشه تو بهشتم...میوه ممنوع من

کوروش چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 09:29 ق.ظ http://parhoonpar.persianblog.com

خدا عمرت بده :)

سعید مصفایی چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:48 ق.ظ

خیلی عالی بود. واقعا لذت بردم. همچنین نظر مانیا هم خیلی خوب و قشنگ هستش.(در ضمن اگه فرصت کردی اون دفترچه منو بیاری ممنون می شم.البته اگه کارت باهاش تموم شده)

مرغ دریایی پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:02 ق.ظ http://www.behtarineman.persianblog.com

فکر کردی. نشونت میدم. حالا که آدم را وسوسه کردی که سیب را بخوره، دیگه دست از سرت برنمی‌دارم. تو باید هر ماه پریود بشی، با درد و بدبختی هم بچه به دنیا بیاری. اون مار بدبخت هم تا آخر عمرش باید روی زمین بخزد. شماها از این به بعد باید مثل سگ عرق بریزین و نون دربیارین.

پویا جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 03:34 ق.ظ http://light-in-darkness.persianblog.com

سلام . جالب نوشته بودی . حتما باز بهت سر میزنم . راستی به ما هم سر بزن . تا بعد

مریم هدایتی جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 04:29 ب.ظ

آهـــــــــــــــــــــا . . . پس بالاخره دوزاریت افتاد این ور بهتره . . .
سی نما هم که بی خیال هوم؟ . . . تصویر ا کووووووووووووووو؟

.... شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 12:45 ق.ظ

ای ول بالاخره تو هم اومدی سر سفره این طرف و خوش اومدی

مسی شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 04:42 ب.ظ

دم این آدمو حوا گرم .مارو آوردن اینجا یه حالی بکنیم.اما دهنشون سرویس با این دنیای ....شون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد