از دست رفته

کاش می‌شد دوست‌ت نداشته باشم،
اون‌وقت روزها برام کوتاه‌تر می‌شدن،
اون‌وقت می‌تونستم از اتاق‌م بیام بیرون و این‌قدر بهت فکر نکنم،
شاید از مغازه‌ای خرید می‌کردم، یه چیپس مثلن و جلوی تلویزون لم می‌دادم و با دهان پر به خواب می‌رفتم.

کاش می‌شد دوست‌ت نداشته باشم،
اون‌موقع به تلفن‌ها جواب می‌دادم،
توی اتاق با یه آهنگ شاد، تنهایی می‌رقصیدم
و تو جشن‌ها قاطی دوست‌هام می‌لولیدم.

کاش می‌شد دوست‌ت نداشته باشم
اون‌موقع دیگه این آهنگ مزخرف رو دوباره و دوباره گوش نمی‌دادم،
می‌رفتم و به اولین پسری که می‌شد شماره تلفن‌م رو می‌دادم
و برای فردا صبح، باهاش قرار می‌گذاشتم.

کاش می‌شد دوست‌ت نداشته باشم،
اون‌وقت حتمن می‌تونستم تو رو دوباره ببینم،
اونوقت حتمن سیگار رو می‌گذاشتم کنار.
نظرات 10 + ارسال نظر
k پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:59 ق.ظ http://emilia.blogs.no

piruz bashi

مرد قبیله پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 10:55 ق.ظ http://hallowsky.blogfa.com

وقتی که تنگ غروب بارون به شیشه میزنه!
همه غصه های دنیا توی سینه منه!
توی قطره های بارون، میشکنه بغض صدام!
دیگه غیر از یه دونه پنجره هیچی نمیخوام!
پشت این پنجره میشینمُ آواز میخونم!
خودمُ تنها تر ین آدم دنیا میدونم!

دنبال یه چیز میگردم که نمیدونم چیه!
یه نفر تو قلبمه که من نمیدونم کیه!
یه نفر که نیمه ی گمشده ی ترانه هاست!
تکیه گاه خوب گریه های تلخ ُ بی صداست

با ادامه داستان چطوری

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 05:44 ب.ظ

دوستت ندارم.بهت عادت کرذم

[ بدون نام ] شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 04:48 ق.ظ

تمام این حرفا بهانه‌است... بهانه‌های عاشقانه است ... ا

مانیا شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 08:30 ق.ظ http://www.mania7.persianblog.com

(این یه نامه هست نه یه کامنت) کل شعر زیر سواله ( از برهان خلف استفاده کردم) الهامی که بهت شده اشتباه بوده پس کل شعرت اشتباهه(می بینی که دوستت نداره بهت عادت کرده)همیشه همینه تو یه جور فکر می کنی اما اون یه جور دیگه است؛دروغ می گیم برای معلوم نیست چی!!! بعد که همه چی بهم میریزه شروع می کنیم به ننه من غریبم بازی در آوردن!!!

مانیا شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 10:23 ق.ظ http://www.mania7.persianblog.com

کاش می شد بدونی که بدون دوست داشتنت نمی تونم زندگی کنم!!!!
کاش می شد بدونی که دوست داشتنت یعنی معنای هرچی خوردنی هرچی پوشیدنی هرچی بودنی و نبودنی!
کاش می شد بدونی تو فکرم با تو حرف می زنم کنار تو می رقصم داد می کشم آواز می خونم و آهنگ تو رو هزار بار گوش می کنم
کاش می شد بدونی تو معنای تمام پسر هایی با تو به هیچ پسری نیاز ندارم
کاش می شد بدونی؛ اون وقت حتما غصه رو می گذاشتم کنار

مانیا دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 09:16 ق.ظ http://www.mania7.persianblog.com

کاش می شد نمی گفتم و می خوندی
کاش به این کاش گفتن ها احتیاجی نبود
کاش می فهمیدی با تو تنها نیستم از همه دنیا پرترم
کاش من بودم و تو و یه عالمه نگاه بی هوا!!!
کاش من بودم و تو و یه عالمه لمس بی پروا!!!
کاش من بودم و تو و یه عالمه محبت بی دریغ!!!
کاش من بودم وتو و یه عالمه راه بی انتها!!!

مسی دوشنبه 21 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:22 ق.ظ http://peretiwomen.persianblog.com

اما من از وقتی دوستش دارم، هر روز میبینمش و مشکلات دیگر هم حل شده . اما، من اگر دوستش نداشتم حتما دوباره سیگار می کشیدم....

عتیق(خواهر مسی) دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 11:30 ق.ظ

اما من از وقتی فهمید دوسش دارم ندیدمش کاش دوسش نداشتم

یک خواننده دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 12:46 ب.ظ

و اگر دوست نداشتم خیلی راحتتر از اون دانشکده که حالم ازش بهم میخوره و فقط به خاطر دیدنت اونجا لنگر انداختم بیرون میومدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد