شیدایی

لبان‌م داغ می‌شوند،
نام‌ت را که می‌گویم
و اگر به بستر تو آمدن، اشتباه من بوده،
بگذار این اشتباه را دوباره مرتکب شوم؛
چون نمی‌خواهم کار درست را انجام بدهم.
می‌خواهم در تباهی غرق شوم
و اگر عقل، مانع است
آن‌را از بین می‌برم.


باید در تونل دوالی با تو باشم؛
وقتی دور می‌شوم،
دارم به نزدیکت می‌رسم.
من را می‌بینی که می‌دوم تا ترک‌ت کنم،
صدایم می‌کنی تا برگردم، 
اما من تندتر می‌دوم
و هنگامی که ناامید رو می‌گردانی، من پشت سرت هستم.
چون من نمی‌توانم جای دیگری بروم؛
وقتی دور می‌شوم
که می‌خواهم به نزدیک‌ت برسم.
نظرات 9 + ارسال نظر
سارا شنبه 30 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 09:59 ق.ظ

کاش کسی بود که بهم بگه علیرضا لیاقت شنیدن این رو داره یا نه.
خسرو هر چی مینویسی انگار از ته قلبم میاد بیرون
حرفای من و مینویسی

مانیا شنبه 30 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 11:22 ق.ظ http://www.mania7.persianblog.com

گُر می گیرم از هٌرم نامت....باید در کنار کن باشی ...دور نشو ...وقتی به نقطه ای بسته ام که اشتراکش با زندگی تویی از من دور نشو ؛امیدم آن لحظه که می دوی پرپر می زند؛ وقتی دور می شوی انگار دیگر نیستم....به من بگو که کنارمنی؛ بگو آن تونل ؛آن لحظه که نامت را به فریاد تکرار می کنم در آن خانه که دور دست های من و تو (شاید)در آن آرمیده اند هیچ گاه دیگر نخواهد آمد؛ به من بگو که کابوس هایم تمام می شوند تا دوباره زاده شوم ....

مریم هدایتی شنبه 30 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 09:28 ب.ظ

تو بستنی سفارش داده ای
من قهوه
_آبی کریستف کیشلوفسکی_
زن قهوه اش را می ریزد روی بستنی

. . .


دیوار چین را معشوق من ساخت
آجر صد و سی و چهار میلیارد و نه صد و سیزده میلیون و پانصد و پنجاه و یک هزار و
سی صد و هشتاد و چهار

را که گذاشت
« عاشق ش شدم »
آجر صد و سی و چهار میلیارد و نه صد و سیزده میلیون و پانصد و پنجاه و یک هزار و
سی صد و هشتاد و چهار
آجر " 134913551384"

مرغ دریایی دوشنبه 2 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 12:29 ق.ظ http://www.behtarineman.persianblog.com

می‌دانم. اما من دور شدم و گذشتم و او دور شد و گذشت و ما؟!!....

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 01:30 ق.ظ

بی نظیر است

حسینا پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 01:53 ق.ظ http://siminyektaii.persianblog.com

قشنگه.حقیقتش بیشتر از شعرش.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 02:20 ب.ظ

سلام...

ماه جمعه 6 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 04:17 ب.ظ

خیلی قشنگ بود کاش همه رفتنها اینجوری باشه ولی ...

سیاهکل دوشنبه 9 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 01:58 ق.ظ http://arshiastar.persianblog.com

خسته نباشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد