پوسته‌ی نازک

احتمالن اگه گذشته‌ی من رو مثل فیلم میدیدی، پیش‌م نمیموندی،
و، احتمالن اگه گذشته‌ی تو رو مثل فیلم می‌دیدم، پیش‌ت نمی‌موندم.
با این حال،
ما شب و روز پیش هم هستیم.
چون هیچ دوربینی از گذشته‌ی ما فیلم‌برداری نکرده.
نه، هیچ کس این کارو نکرده،
و این‌جوری، آینده‌ی ما برای سد سال دیگه تضمین شده.
نظرات 8 + ارسال نظر
ShaBi یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 07:12 ق.ظ

قالب جدیدت خیلی باحاله ، تبریک میگم

مانیا یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 08:27 ق.ظ http://www.mania7.persianblog.com

پوسته نازک...دی روز گفتم هیچ شباهتی به هم نداریم اما وقتی صبح بیدار می شم کامپیوتر رو روشن می کنم صفحه ات رو باز می کنم بعد می بینم که اسم پستی که گذاشتی اولین کلمه ای هست که دی شب تو اون چند ساعتی که با هم نبودیم نوشتم پشیمون میشم از هر حرفی که از دور بودنمون حرف میزنه....

مانیا یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 11:29 ق.ظ http://www.mania7.persianblog.com

قدم که به داخل می گذاری گذشته ام از هر چه غیر تو پاک می شود ....من هستم تو هستی در فضایی بی کران و دیگر هیچ نیست جز بودن تو....بگو که روزها و شب هایت تنها با من پر می شود....بگوووو

... یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 11:38 ق.ظ

سلام...

[ بدون نام ] یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 12:53 ب.ظ

سلام
داستان خوبی بود

[ بدون نام ] یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 12:54 ب.ظ

یه جوری نوشتی

سالومه دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 09:40 ق.ظ http://salomeworld.blogspot.com

گذشته تو مال خودت بگذار گذشته من برایم بماند بیمم از این است که از حالمان فیلمی بگیرند و آینده مان را تباه کنند.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 07:51 ب.ظ

پس چه جوری من پیش خودم موندم؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد