بلوند

ترکیب بی‌نظیر تو: چکمه‌های بلند و جین آبی یخی. پالتوی زرشکی کوتاه. موهای بلوند ریخته روی شانه‌ها و حالا که گونه‌هایت را پروتز کرده‌ای نمی‌توان شباهتی بین تو و عکس‌های دوره‌ی دبیرستان‌ت پیدا کرد. حالا همه شماره‌ تلفن جراح بینی‌ت را می‌پرسند. حالا نگاهت هر آینه‌ای را جست‌و‌جو می‌کند. پیش‌رفت تو هنوز قابل ستایش است. از مانتوی بنفش تا چکمه‌های قرمز و حالا این رنگ عجیب موهایت.

حالا صدای خنده‌هات شب‌ها بیدارمان نمی‌کند، حالا دیگر ما اصلن نمی‌توانیم بخوابیم وچاره‌ای نداریم جز گوش دادن  به صدای بامب بامب موسیقیت و خنده‌ی پسرها تا نزدیکی‌های صبح.

سد بار تا پشت درتان می‌آییم تا بگوییم صدا را کم کنی. ولی هیچ‌کدام جرات فشردن زنگ را نداریم.

پیش‌رفت تو قابل ستایش است.



نظرات 9 + ارسال نظر
گل نسرین سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:52 ب.ظ http://nassrin.blogfa.com

سلام
اگه دوست داری بیا و بخونم
نخواستی هم مهم نیست[لبخند]

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:08 ق.ظ

تفکراتت در حد پسرهای 15 ساله اس ! کی می خواهی بزرگ و مسوولیت پذیر شی ؟‌

اریانا چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:55 ق.ظ

خلیل رشنوی پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:01 ق.ظ http://bomb1.blogfa.com

من دختران مو طلایی زیادی را می شناسم
من در مزرعه ای از گندم های طلایی زندگی می کنم
و کارم جویدن کاکل زرد دخترکان گندمگون است
من شته کوچکی هستم
که به خدا هیچ اعتقادی ندارم
ولی هر پاییز برای باریدن باران بر جوانه های گندم
با کشاورز پیر دعا می کنم
بهار برای هر کسی سبز باشد
برای من رنگ طلایی گندم زار است
رنگ دختران موطلایی

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:27 ق.ظ

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:25 ق.ظ

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:27 ق.ظ

این چقدر شبیه بهاره است :

[ بدون نام ] جمعه 29 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:36 ب.ظ

[ بدون نام ] جمعه 26 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 09:51 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد